Returned Emails

I feel good. The day is February 24th. Today, I opened a savings account! and I am not sure that I have ever had a savings account. But you know what? I am going to try and save my fucking money. I am just going to do it. A business, I will open, but as of late I have been thinking it would be in my best interests to do that with money I receive in the form of a loan. Tbh, I should have opened this account over a month ago. I blew crazy money while I was in Vegas. I should have saved that shit and put it to work for me. Today though? Everything changes! Today is the first day of the rest of my life! The time is 17:41 and I am writing to you from the McDonalds inside of the WalMart on Del Prado Blvd in Cape Coral, Florida. OoOoOo this cheeseburger is pretty mediocre, but you know what? McDonald’s feeds the masses, because somebody’s got to! Actually, it’s nobody’s job to feed the masses, and McDonald’s only does it because there is money in it, but I see nothing wrong with that. Now, as we move into the future, McDonald’s will have an obligation to uphold, to humanity, since they have integrated themselves so deeply into our…infrastructure.

OMGOMGOMGOMG The person from TMJ4 has emailed me back…I am hella nervous to open this email right now, and idek why! It doesn’t matter what’s in that email. No matter what is inside the email I am about to open, I am still going to tell the story of how I solved my alcoholism all across the nation. However, if TMJ4 wants to work with me, it will certainly accelerate the process. I can’t believe I received the return email while I am actively writing…okay…here goes nothing. Jeez. I had a dbl cubano at about 15:15, and it’s got my nerves on high. OKAY! Here we gooooo!

Okay…so here’s the deal: the person said they are going to confer with their “fellow Drive Sober team members” and then they will get back to me if they decide to do a story. Hmm. This is starting to feel like a No. Yo! I just sent an email saying I’m a drug addict! Don’t you realize I am the kind of person that needs closure lol. Either way, Umbrella by Rihanna and Jay Z is filling the air of this McDonalds…and that’s almost a damn reminder! Yall know I admire Jay Z; I quote him more than anybody. He found a very efficient way to tell the world what is on his mind. I can only hope that people find my content as easy to consume. That’s why I am expanding the mediums and methods with which I produce my content. I love talking; no reason to limit that to my blog!

Okay, the song is over. The nerves are still here. Honestly, the email I received feels better than if they simply said no, but, I don’t see why they would send me that email unless it was the equivalent of a no lol. I knew you would confer with her team members, and I actually assumed you would get back to me either way. Instead, you have told me you will keep me in the loop…but not really lol. Think they will ever read this blog post? My guess is…probably, actually. When you hear Spark Twain wrote about you, you are going to want to read that shit. However, they only have to do one Google search to learn that I write about licking buttholes and masturbating to women I’ve met one time, so…would you want your news station associated with that? Lol. Nah; prolly not.

Either way! I am going to take the written version of the story I sent TMJ4, and I am going to make my own highly-consumable video version of it. I have considered that I should acquisition the team behind Urban Misfit Ventures to help me with this process, but, I really am not sure that I need them. Or, actually, I am not sure I need them to help me make the video. Perhaps after I have this thing in video format, then I will move to pushing my story a hardaf. Can you imagine if I lost the rights to my own story? Lol. Not gonna happen. OKAY The time is 17:58, and my Dad is almost here, and we are going to do some shopping, and I will edit this another day. That’s peace out! From Walmart/McDonalds.

Spark Twain

* * *

You can now support my work directly using Patreon or Venmo!
After writing for over three years, I have confidence my hardwork is showing through, and so I have no shame is giving my readers an option support my work. Thanks in advance!